Objavili smo vsebine za učno rabo šolskega ekovrta
V prejšnji številki smo vas obvestili, da pripravljamo pregled vsebin, pri katerih šolski ekovrt lahko povežemo s poukom oziroma učnim načrtom.
Pripravili smo nekaj praktičnih primerov vkjlučevanj učno vzgojnih vsebin šolskega predmetnika v delo s šolskim ekovrtom.
Pri tem nam je prijazno pomagala mentorica šolskega ekovrta na OŠ dr. Aleš Bebler – Primož Hrvatini PŠ Ankaran, ga. Anita Saksida. Za njeno pomoč in predloge se ji najlepše zahvaljujemo. Še vedno vabimo nove člane, ostale teme pa so od vas odaljene le klik
Learn more »
V prejšnji številki smo vas obvestili, da pripravljamo vsebine, ki bi jih lahko vključili v učno rabo šolskega ekovrta in jih bomo objavili na portalu.
Obenem smo pozvali tudi vse člane, da nam sporočite morebitne svoje zamisli, pa tudi, če ste morda že sami pričeli z vključevanjem vrta v šolske vsebine, pa tudi vzgojo v vrtcu. Prosili smo vas, da nam sporočite, pri katerih predmetih ste se tega lotili ter kako uspešno je bilo.
Še vedno vas vabimo in prosimo za vaše odzive.
Learn more »
Publikacija »Pridelano in prodano doma«
Kot ste nekateri verjetno že zasledili, smo na našem portalu objavili publikacijo “Pridelano in prodano doma”, ki jo je v letu 2009 izdal Posoški razvojni center, v sodelovanju z Občino Tolmin.
V njej najdete koristne informacije za ekološko pridelavo kakovostne hrane – od priprave tal; gnojenja; kompostiranja; kolobarjenja; izbire, nakupa in hranjenja semen; izobraževanja o naravnih sredstvih za zaščito rastlin itd. Preberite tudi več o pogojih uporabe logotipa mreža šolskih ekovrtvo in o učni rabi šolskega ekovrta. Prav tako vabimo nove člane in sponzorje, da se nam pridružijo.
Learn more »
Zadnje, 6. številke e-Biltena Mreže šolskih ekovrtov, ki je izšla 20.9.2011, nismo objavili na portalu, ker je večina vsebine Biltena dostopna na zavihku “Učilnica”.
V zadnji števili Biltena smo vas prosili, da nam do 20.6. pošljete izbrani načrt za svoj šolski ekovrt, v primeru, da pa katera od šol nikakor ne more pripraviti načrta, pa naj nam pošlje vsaj kratko poročilo. Poleg tega smo vam tudi poslali navodila za oblikovanje poročila. Prejeli smo 50 kratkih poročil po e-pošti in 4 izbrane načrte po pošti. Od tega 3 izbrane načrte in 11 kratkih poročil s šol, kjer so potekale terenske delavnice. Glede na to, da vas je v mrežo trenutno vključenih 140, so nas vaši odzivi res pozitivno presenetili. Odzvala se vas je dobra tretjina vseh. Pokazali ste vaš resnični interes in prizadevnost, kar nas izredno veseli.
Learn more »
Nič več spomladanskih terenskih delavnic…
Naše terenske delavnice, pod vodstvom Jožice Fabjan, strokovnjakinje za permakulturo, so se za pomladno obdobje zaključile. Prav lepa hvala vsem, ki ste na njih dejavno sodelovali in pohvala vsem skupinam, ki ste pripravile krasne načrte, ki bodo mentorjem pomagali pri načrtovanju njihovih šolskih ekovrtov. Še posebej se zahvaljujemo vsem mentorjem, ki ste s svojo gostoljubnostjo, prijaznostjo, odprtostjo in delovno vnemo, naša srečanja naredili prijetna, poučna in zabavna. To in še več najdete v tej številki e-biltena
Learn more »
Naše pomladanske terenske delavnice pod vodstvom Jožice Fabjan, strokovnjakinje za permakulturo, se zaključujejo. V tem tednu bomo izvedli še dve, nato pa bomo z obiski na terenu v pomladanskem obdobju zaključili. Predstavili smo se tudi na ekoprazniku in prav tako bo kmalu zaživel tudi spletni portal šolski ekovrtovi. Več pa v samem e-biltenu.
Learn more »
Spomladanske terenske delavnice lepo obiskane
V začetku aprila smo vas obvestili o spomladanskih terenskih delavnicah, ki jih s sodelavci izvajamo na izbranih šolah, vrtcih in dijaških domovih po vsej Sloveniji. Do danes smo izvedli že sedem delavnic. Udeleženci so s predstavitvami in načrtovanji zelo zadovoljni. Delavnice so dinamične, usmerjene v samostojno razmišljanje, odkrivanje novih idej in izmenjavo izkušenj,
čemur naj bi bila Mreža šolskih ekovrtov tudi namenjena. Prav tako si lahko preberete o organkotu-učinkoviti rešitvi za ločevanje organskih odpatkov.
Learn more »
Prvi koraki
Odziv na naše vabilo k sodelovanju v projektu je bil res navdušujoč: doslej se je prijavilo več kot 130 šol, vrtcev, dijaških domov in drugih vzgojno izobraževalnih ustanov/zavodov (VIZ). Od tega je večina želela pomoč pri načrtovanju vrta že v letošnjem šolskem letu. Zato smo bili res pred težko nalogo: le kako “pravično” določiti to skupino?
Learn more »
Ogromno otrok danes vse več časa preživi v računalniških svetovih, neposrednega stika z naravo in tudi s pridelavo hrane pa imajo vse manj. Le kako naj jim v šoli pomagamo, da bodo čutili in razumeli pomembnost narave, varstva okolja in medsebojnega sodelovanja, če tega stika nimajo?
Learn more »